Dbanie o plecy i unikanie bólu za pomocą tych porad

Ból pleców jest niezwykle powszechny. Statystyki sugerują, że czterech na pięciu dorosłych odczuwa ból pleców w ciągu swojego życia. Zanim zaczniesz się martwić o nic, wypróbuj te porady. Mam nadzieję, że informacje tutaj pomogą ci zmniejszyć twój ból.

W przypadku ciężkiego urazu kręgosłupa może minąć co najmniej dzień lub nawet więcej, a wiele osób może mieć problemy z leżeniem lub wygodą siedzenia. Leżenie na plecach z ugiętymi kolanami jest często najbardziej wygodną pozycją dla kogoś cierpiącego na ból pleców. Ta pozycja zmniejszy napięcie ścięgien i mięśni, które przebiegają przez nogi i plecy.

Próbując uzyskać dostęp do ciężkości urazu kręgosłupa i nie szkodzić mu dalej, należy powstrzymać się od jakichkolwiek działań przez kilka dni po rozpoczęciu bólu. Jeśli ból zniknie, prawdopodobnie doznałeś niewielkiego urazu. Jeśli ból nie ustąpi lub się pogorszy, pora skonsultować się z lekarzem w celu dalszej oceny. Odpoczynek w ciągu dwóch dni może zapobiec wyleczeniu problemu i może go pogorszyć, ponieważ mięśnie podtrzymujące mogą zanikać.

Czy cierpisz na ból pleców? Musisz unikać wykonywania jakichkolwiek ruchów skręcających. Podczas normalnego czyszczenia lub podnoszenia ciężkich przedmiotów przekręcenie kręgosłupa może spowodować obrażenia lub ból. Bądź świadomy tego, jak porusza się Twój kręgosłup podczas uprawiania sportu, aby zminimalizować obciążenie, unikając możliwych obrażeń.

Pij dużo wody w ciągu dnia. Pożywna dieta zapewnia wiele rzeczy, które mogą ci pomóc, jednym z nich jest zapobieganie bólom pleców. Obydwa sprzyjają bardziej smukłemu ciału, dzięki czemu zmniejszają ciśnienie zwrotne i zapewniają zdrowe płyny i składniki odżywcze, które mogą zapobiec lub opóźnić wystąpienie bólu pleców.

Aby zapobiec bólom pleców podczas karmienia piersią, matki powinny usiąść na krześle zamiast pogrążyć się w sofie. Jeśli podczas karmienia piersią nie siedzisz w odpowiedniej pozycji, może to prowadzić do bólu pleców. Możesz również umieścić za sobą podkładkę, aby wspierać plecy.

Picie kawy pomoże złagodzić ból pleców. Uważa się, że kofeina kawy blokuje adenozynę. Ten środek chemiczny działa na usztywnienie pleców, więc picie kawy pomaga rozciągnąć mięśnie pleców, zapobiegając w ten sposób bólowi.

Wiele osób cierpi na bóle kręgosłupa, a można go pogorszyć, podnosząc ciężkie przedmioty. Zachowaj szczególną ostrożność podczas podnoszenia czegokolwiek, szczególnie jeśli jest on nieporęczny lub ciężki.

Palenie może przyczyniać się do bólu pleców. Palenie szkodzi układowi krążenia, a zmniejszony przepływ krwi do pleców może być szkodliwy dla kręgosłupa.

Czytałeś o tym, jak powszechny jest ból pleców, a czasami chodzi o znalezienie tego, co powoduje ból, zamiast od razu skoczyć do lekarza. Skorzystaj z porad udzielonych ci przez ten artykuł i upewnij się, że zawsze dobrze się tobą opiekujesz każdego dnia.

Reklamy

Pokonaj swój ból pleców, korzystając z tej wspaniałej porady

Nie każdy wykazuje ten sam typ objawów bólu pleców. Większość ludzi odczuwa kłujący ból, chociaż inni odczuwają sztywnienie całego pleców. Ból pleców nie jest dla nikogo przechadzką w parku, ale skorzystanie z poniższych porad może znacznie ułatwić rozwiązanie problemu.

Istnieją programy fitness, które są bardzo skuteczne w zmniejszaniu urazów pleców i bólu, który z nich wynika. Na przykład możesz uniknąć niepotrzebnego obciążenia mięśni dzięki elastyczności, której nauczysz się z jogi. Wzmacnianie mięśni rdzeniowych może pomóc osobom, które podnoszą ciężkie przedmioty w pracy, lepiej radzić sobie z ich pracą, pracując na mięśniach pleców, z których najczęściej korzystają.

Możesz chwilowo złagodzić ból pleców, kładąc się z kolanami pod kątem 90 stopni do bioder. Zrobienie tego w ten sposób złagodzi obciążenie pleców bardziej, niż siedzenie innymi drogami. Znajdź inne pozycje, które uznasz za wygodne, by można było je zastępować.

Upewnij się, że masz dobrą postawę, aby zapobiec bólom pleców. Wiele osób uważa, że ??urazy kręgosłupa występują w wyniku wysiłku fizycznego, ale byłyby błędne. Prawdę mówiąc, nawet długie okresy niewłaściwego siedzenia, takie jak złe postawy, które ludzie często mają przed komputerami, mogą powodować kontuzje.

Ból pleców skolioza jest spowodowany skurczami mięśni w plecach. Relaksacja tych mięśni jest kluczowa. Stosowanie ciepła podczas leżenia jest jednym z najlepszych sposobów na rozluźnienie mięśni. Dobrym pomysłem będzie również picie dużej ilości wody i obniżenie spożycia sodu, gdy odczuwasz ból. Zapobiegnie to odwodnieniu, które pogarsza twoje skurcze pleców.

Dolna część pleców jest najczęściej sprawcą ostrego bólu pleców i każdego roku wysyła do szpitala ogromne ilości osób. Staraj się zmniejszyć obciążenie pracą, jeśli cierpisz na ból pleców. Rzeczy, które ludzie robią na co dzień, często decydują o tym, jak reagują ich plecy, więc próba zrobienia czegoś inaczej jest mądrą grą. Ból w dolnej części pleców może wydawać się, że jest to coś, co przydarza się Tobie, więc powinieneś podjąć kroki, aby temu zapobiec!

Twój lekarz może pomyśleć, że operacja jest najlepszą opcją, aby złagodzić zaburzenia pleców lub ból. Operację należy traktować jako ostateczność, tylko wtedy, gdy wszystkie inne opcje zawiodły. Niestety, chirurgia jest czasami jedyną opcją dla pewnych warunków lub urazów kręgosłupa, które powodują ból i dyskomfort.

Statystyki pokazują, że dwie trzecie populacji odczuwa ból w plecach w pewnym momencie swojego życia. Wiele osób uważa, że ??ból pleców pojawia się w wyniku jednego zdarzenia, które ma miejsce bezpośrednio przed rozpoczęciem bólu. W większości przypadków złe nawyki i ciągła presja na plecy prowadzą do bólu, który pojawia się po wypadku.

Poznanie różnych objawów bólu pleców nie oznacza, że ??jeden jest mniej bolesny niż inny. Powrót pina może zrujnować czyjś cały dzień. Skorzystaj ze wskazówek i porad w tym artykule, które przeczytałeś, aby pomóc sobie z bólem pleców i żyć lepszym życiem.

Przeszkadza ci ból pleców? Przeczytaj ten artykuł

Ból pleców jest zmorą istnienia wielu osób. Istnieje kilka różnych kroków, które możesz podjąć, aby wyeliminować lub zredukować ból pleców. Wypróbowując niektóre z porad, które przeczytasz, będziesz w stanie zauważyć ogromną redukcję twojego poziomu bólu.

Istnieją różne rodzaje aktywności, które mogą naprawdę zmniejszyć ryzyko zranienia pleców, a także pomóc złagodzić ból związany z urazem kręgosłupa. Na przykład możesz uniknąć niepotrzebnego obciążenia mięśni dzięki elastyczności, której nauczysz się z jogi. Innym doskonałym źródłem ćwiczeń dla zmniejszenia bólu pleców jest Pilates. Ten program wzmacnia rdzeń, który może pomóc twoim mięśniom brzucha wspierać plecy.

Często zmieniaj pozycje, aby uniknąć nadmiernego nacisku na określone mięśnie. Staraj się unikać powtarzających się ruchów podczas wykonywania zadań wykonywanych codziennie. Zawsze zmieniaj pozycję i zmieniaj pozycje, np. Z pozycji stojącej na siedzącą, co 20 do 30 minut.

Kiedy musisz leczyć bóle pleców, powinieneś zacząć od podstawowej opieki. Czasami wszystko, co musisz zrobić, to odpocząć przez kilka dni. Powinieneś również wziąć środek przeciwbólowy przeciwbólowy, który zawiera składniki takie jak ibuprofen lub acetaminofen. Możesz także spróbować użyć zimnego kompresu lub podgrzewanej podkładki, aby ukoić plecy.

Jeśli masz nadwagę o wadze 10 funtów lub więcej, możesz rozważyć plan odchudzania. Dodatkowa waga może zmienić równowagę twojego ciała. To obciąży twoje dolne plecy i ostatecznie spowoduje przewlekły ból pleców.

Znajdź ulgę w bólu pleców, całkowicie relaksując ciało w wygodnej pozycji na brzuchu. Następnie pamiętaj, aby wygiąć tylko te izolowane części powoli i po jednym za każdym razem. To jeden ze sposobów na relaksowanie całego ciała i poprawę jego funkcji.

Siedząc, zawsze upewnij się, że jesteś prosty. Zła postawa powoduje obciążenie mięśni, pleców i kręgosłupa. Jeśli pracujesz w biurze, weź wygodne i wspierające krzesło. Kupienie piłki do ćwiczeń, na której można usiąść, wzmocni twoje plecy i postawę.

W nocy, kiedy śpisz, bądź ostrożny. Układanie na plecach powinno być najlepszym sposobem zapobiegania pojawianiu się bólu w nocy. Jeśli chcesz, umieść poduszkę grzewczą na swoim łóżku. Staraj się unikać sypiania z brzuchem za wszelką cenę.

Obserwuj swoją postawę stale. Twoje plecy powinny być proste, a stopy na ziemi – tuż przed sobą. Kiedy piszesz, łokcie powinny być po twojej stronie. Ustaw szyję w wygodnej pozycji prostej, dostosowując odległość od komputera.

Każde ćwiczenie relaksacyjne może pomóc w bólu pleców. Nawet ćwiczenia oddechowe, które trwają tylko kilka minut dziennie, mogą przynieść znaczący pozytywny efekt. Pracuj nad technikami głębokiego oddychania i zobacz, czy zauważysz poprawę w sposobie odczuwania pleców. Na przykład, głęboki oddech powinien usunąć większość bólu.

Jak już przeczytałeś powyżej, jest wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby złagodzić ból pleców. Skorzystaj z tych wskazówek, aby złagodzić objawy. Ty też zasługujesz na życie, które nie obejmuje bólu pleców. Masz wybór do zrobienia.